divendres, 11 de maig del 2012

Fem química!!!

Continuem fent de CIENTÍFICS!!!
Hem acabat la webquest de la matèria i ara anem a FER EXPERIMENTS!!!
Confucio va ser un pensador xinés que va dir:

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar,
ho vaig veure i ho vaig comprendre,
ho vaig fer i ho vaig aprendre”.
 
Com ens agrada aquest pensament!!!
Nosaltres també anem a experimentar. Com hem explicat a classe i després de repartir els experiments que ha de fer cada grup, aquest és el procés a seguir:
- Cada grup ha d'entrar en l'experiment que li corresponga.
- Heu de llegir els ingredients que necessiteu per fer-lo.
- Heu de posar-vos en contacte per comprar-los o portar-los de casa.
- Heu de veure tot el procés del experiment.
- Heu d'escriure a la llibreta els ingredients i el procés.
- Heu de preparar preguntes per motivar i atraure l'atenció dels vostres companys/es.
- Heu d'explicar com es fa l'experiment.
Dilluns començarem a fer els experiments més senzills. 
Si teniu algun dubte, el resoldrem dilluns a classe.
Què bé ens ho anem a passar i quant anem a APRENDRE!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada