dijous, 23 de maig del 2013

Eixida a Penyagolosa

El dia 10 de maig vam anar d'excursió al cim d'una muntanya, Penyagolosa. Aquesta muntanya mesura 2.814 m. Vam anar acompanyats de Manolo i Seri els nostres tutors i Carles el mestre d'educació física.

Ens havíem reunit al col·legi a les huit menys quart per agafar el pícnic que ens dona el menjador i per agafar l'autobús cap a Penyagolosa.

Al arribar ens dividirem en dos grups, mentre uns entraven al centre d'informació els altres esmorzaven fora, i així a l'inrevés.

A la pujada, vam tardar dues hores i mitja recorrent el barranc de la Pegunta ( 1 hora ), un territori pla ( 15 minuts ) i la pujada final, la més dura ( 1 hora ) parant algunes vegades.

A l'arribar al cim, no vam poder gaudir de les meravelloses vistes degut a la boira, però si vam poder menjar coses salades com: fruits secs, barretes energètiques, rosquilletes encara que també fruita.

La baixada ens va costar molt menys però al ser tant empinada va costar una mica, van haver esvarons, caigudes,... però ningú es va fer mal.

Al baixar vam agarrar el pícnic del autobús i ens vam dirigir cap a l'ermita de Sant Joan de Penyagolosa on vam dinar. Abans de baixar cap a l'escola vam parar en un poble, Vistavella, on ens van deixar 15 minuts per comprar-nos un gelat.

Finalment, cap a les 18:30 vam arribar a l'escola, on els pares ens esperaven.

Va ser una experiència molt divertida, encara que molt cansada!

Text escrit per l'equip 1: Laura C., Susana, Raquel i Jorge.